18 dagar till sälen :D

Prov i morgon och jag gör allt annat än att plugga, fan också !!
Är ensam hemma nu, mamma  kommer tidigast hem i morgon, pappa på torsdag och kristoffer är och hjälper nån kompis, men han kommer hit ikväll iallafall.

Köpte klinkers till min toalett idag, snyggaste. Så de skulle kristoffer fixa i morgon, så snart kanske man har toalett då haha. Hääärligt!! 

Glömde skriva att ja va hos Niki i lördags, eftersom hon hade fyllt år. Några tjejer där med mat och singstar. Dock va jag ju jätte trött efter romme så drog hem tidigt. Men en rolig kväll va det iallafall :). Bilderna finns på kairro.bilddagboken.se

Skolan gick relativt fort idag, G+ på spanska provet, så de är jag nöjd med. Efter skolan så skrev jag lollo, elin och felicia klart svenska muntliga som vi har på torsdag. Kommer nog gå bra tror jag.

Om man skulle försöka göra ett ryck med engelskan nu då. Sen laga lite mat kanske.
Ikväll blir det andra avenyn såklart. Vill hinna kolla på 90210 och gossip också men de kommer ja aldrig hinna..
_
Ibland blir jag bara så trött !
Jag trodde allt skulle bli mycket lättare, fast det kanske de är ioförsig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0