2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

bla. festival, språkresa och kommer fira nyår i sälen.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
ja hade inga, skönt


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

nepp


4. Dog någon som stod dig nära?
nää.


5.Vilka länder besökte du?
England, Malta


6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
jo men de är de väl.


7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
9/7


8. Vad var din största framgång 2008?
börja om på nytt.


9. Största misstaget?
att lita på dom som inte ska litas på.


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
nej om man inte räknar med förkylning osv.


11. Bästa köpet?
kommer inte ihåg vad jag köpt, så vet inte


12. Vad spenderade du mest pengar på?
kläder tror jag nog.


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
faktiskt inget speciellt tror jag, glad ändå.


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
im yours eftersom den spelas JÄMT på radio, sen massa andra också såklart..


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
hmm, svår fråga.


16. Vad önskar du att du gjort mer?
tänkt efter innan jag gjort saker.


17. Vad önskar du att du gjort mindre?
ätit, haha


18. Hur tillbringar du julen?
 
mamma, pappa, bror, farmor, farfar & mormor på lidingö


19. Blev du kär i år?
nej


20. Favoritprogram på TV?
gossip.


21. Bästa boken du läste i år?
jag har inte läst nått :s


22. Största musikalista upptäckten?
ingen speciell artist men rnb och hiphop. hatade de förut.


23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
mobil :)


24. Något du önskade dig men inte fick?
nej


25. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
hade fest dagen innan, men på dagen så åt ja väl tårta och frukost på sängen,


26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
ja de finns de väl alltid. man blir nog aldrig nöjd tror jag.


27. Hur skulle du beskriva din klädstil år 2008?
blandat.


28. Vad fick dig att må bra?
när jag gjorde ett viktigt beslut som ändrade en hel del.


29. Vilken kändis var du mest sugen på?
ja vet inte haha. Zac Efron kanske, han är snygg


30. Vad saknade du?
tid


31. De bästa nya människorna du träffade?
De är flera..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0