Bak

Igår åkte jag hem till Frida efter jag hämtat hö, kollade på saw5 med några tjejer. Men jag tyckte inte den va så bra :p

Sov lite längre i morse och va sjukt trött. Fixade hästarna och var inte klar förrän 11. Åkte till stan och solade, sen handlade jag massa saker som jag skulle ha till mitt julbak. Kom nån konstig kille bakom mig som sa att jag skulle färga håret med choklad för de skulle bli billigare, haha.

Hemma satte jag igång och fixa, mamma hjälpte mig lite.
Bakade de här.
Apelsintryffel, fast mina blev gröna för de fanns ingen röd karamellfärg.
Chokladkakor med rispuffar och russin i, skit goda!
Ingen bild men marshmallows choklad, också skit goda! Dock gjorde jag fel och tog mörk                                            choklad istället för mjölkchoklad, haha.
Knäck såklart...
 ...och ischoklad

Kollade nyss på gossip,

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.gratismode.se/?c=22325

2008-12-21 @ 23:08:12
Postat av: L

Fin blogg,ha en bra dag! :D

2008-12-22 @ 10:18:18
URL: http://liiina96.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0