Dansuppvisning/ förkyld!

Har gått och dragit på mig en förkylning, hur drygt som helst :/. Får se om jag skippar skolan i morgon, tar iallafall sovmorgon. Hej här kör vi med egna regler. Nej men seriöst, vad kommer vi göra på fitnessen? Ingenting. Aja får se hur jag mår i morgon.

Dansuppvisningen idag va ett fiasko kan man ju lugnt säga, allt gick åt helvete, ingen kunde och vi gjorde allt i otakt. Så jävla missnöjd. Får se om vi fortsätter på hiphop nästa termin eller börjar på ragga istället. Jag står fast vid att jag vill dansa disco, men madde vill ju inte de och ja antar att ingen annan vill de heller. Dessutom kommer jag inte hinna med två danser, även fast jag vill. Får se till nästa vinter, då hoppas jag att jag har mer tid, då har jag ju iallafall körkort så då missar man inte lika mycket tid. Men de är ju ett år kvar, mycket kan hända.

Köpte äntligen nyårklänningen. Jag älskar den :D Dock va den en halv storlek för stor men hade jag tryckt på mig 34 hade den blivit för tajt. Varför inte börja göra storlek 35? Haha. 600 kastade jag ut för den. Ibland förstår jag mig inte på mig själv, jag blir snål när jag ska köpa en tröja för 400 men en klänning som jag kommer avända typ 2 gånger på ett år kan jag betala 600 för, haha.

Skrivit ungefär halva historia uppgiften nu och kollade nyss på världscupen i hästhoppning. Blir så sugen på tävling igen då. Längtar tills de drar igång igen, ska nog ut och kolla lite vad som finns :).

Ska fixa lite med designen på bloggen nu, jag är sämst på de här men hoppas att jag lär mig snart.
Ha det bra!

Dansgruppen på bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0