Färga håret

Jajjemen de håller jag på med nu, mamma hjälpte mig. Får väl se hur de blir, kom inte ihåg vilken färg ja hade sist och den här såg mkt rödare ut :| lägger ut resultatet sen ... kanske ;)

Åkte med Frida till västerås idag. Nästan alla andra av sälen tjejerna skulle också dit, haha :).
De va proppat överallt och jag va på dåligt humör. Köpte skor, som jag inte kan gå i och som är förstora, lyckat (y).
Sen köpte jag strumpbyxor, halsband, foundation och en liten väska.
Ville kolla och handla på gina också. Göra av med presentkortet, om de inte hade varit så att man inte såg handen framför sig, nej men seriöst de va sjukt med mkt folk där. Folk blir ju som galna när de är rea.

Nu ska jag skjölja ur håret. Hörs!

Snaart åker vi :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0