Fortfarande förkyld

Gick upp 9 i morse, käkade frukost och kollade lite på tv. Sen åkte jag med pappa in till stan, jag körde och de gick bra :). Bokade teorikurs på nisses och börjar redan i morgon. Ska bli kul att komma igång med körkortet ordentligt nu. Sen åkte vi till apoteket och jag hämtade ut nässpray. Till lägenheten en sväng för att kolla hur de gick för kristoffer. Han har lagt klart golvet på toan nu och monterar ihop badrumsskåpet. Känns som jag måste fixa lite där snart, inte gjort något där på länge.
Sen handlade vi lite mat och åkte hem och så fixade jag maten.

Ringde till hud och friskvårdsverkstan för ett tag sen och beställde tid för brynplock. Torsdag blir de :). Skönt nu innan nyår och så. Ska väl ta tag i matten nu tänkte jag. Men orkar ingenting. Mailade nyss in ledaren iallafall. I morgon måste jag till skolan eftersom vi har prov, får se om jag skippar engelskan på morgonen. Är så jävla trött i huvudet och blir trött av minsta lilla jag gör.

Bilden på mig och Bernad,


Kommentarer
Postat av: Alina

tack va snällt! :) du har inte bloggat särskilt länge ser jag men tkr din blogg är fin o bra så det sätts nog igång här snart också skulle jag tro!

2008-12-16 @ 17:15:13
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Alina

om dagen alltså? mycket olika, tror det bli 3 ggr om dagen:)

2008-12-16 @ 17:46:17
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0