glad..

.. för idag kom pappa hem :D
trodde inte han skulle komma hem förrän i morgon men inte då, han kom och hämtade mig i skolan.
Fick se järnet, urs va ont :(.

Ska laga korvstoganoff idag,
Hoppas emma ska rida turbo, Kristoffer sa de men ja vet inte för tror inte hon är i sala.
Annars får väl jag göra de, även fast jag verkligen inte orkar.

Syon kom och pratade om högskolan idag, jag blir stressad. Har ingen aning om vad jag vill göra efter studenten. De är ioförsig 1 ½ år kvar men ändå, tiden går så fort.
Skulle vara roligt och lärorikt att åka till USA en termin eller ett år och plugga först, innan högskolan, men vet inte om jag orkar plugga så mycket.
Men de får man väl bestämma sen, lär ju veta vad jag vill plugga i sverige iallafall så ska kolla lite sidor idag tror jag.

Nej bäst jag ringer han nu, sen ska jag plugga lite matte och svenska också.
Engelska provet gick väl sådär idag, inge vidare alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0