hatar vädret!

I lördags så åkte jag till västerås med mamma och pappa, innan de red jag Turbo. Szkooby bilar ju för tillfället.
Köpte golv och sånt man lägger under till lägenheten och avdents ljusstakar så jag fick de lite mysigt, haha. Sen lite smått på ikea. Käkade på pizza hut, de va sjukt gott :D

Stannade kvar istan och cyklade hem till Frida. Där fick man lite paj, jättegod. Ja jag har aldrig påstått att jag äter lite heller, haha. De ända jag skriver om är mat typ. Mellan 7 och 8 kom alla sälen tjejer och vi planerade en hel del. Kändes skönt att få de mesta uträtt. Kommer bli sjukt kul. Vi ska röja som fan! Jag, Frida, Niki, Amanda, Jonna, Jojjo, Dannis, Mickis, Linn & Linda blir de :D
Cyklade förbi jannice och hälsade efter de, åkte hem runt 11.

Söndagen började också med ridning. Sen lite fix i lägenheten och efter de handla mat. Mamma gjorde min favoriträtt, pannbiff och potatis. Bakade lite lussebullar och socker kaka innan maten, skapligt gott ;D
På kvällen blev de väl inte mycket gjort, började kolla på 90210 och den är helt okej, men aah gossip är bättre :p

Igår va de heldag i skolan, eller nej de va ju inte de kom ja på. Började tidigt dock men vid 12 drog alla tjejer hem till Pilar och fikade, tack :D. Sen vidare till lärkan för att ha simning. De värsta som finns, jag verkligen hatar de. Kan ju bero på att jag är skit dålig, heh (a).
Drog hem till Kristoffer efter de och sen ner på stan för att fika med Tina och Matte :)
Skulle pluggat spanska sen men de orkade jag verkligen inte, som vanligt så satt och tog de lugnt och kollade på tv till klockan 7 då jag åkte med Madde till västerås och dansade. Gick rätt så bra, eller aah jag klarade inte dom nya stegen vidare bra kanske, haha!
Kom hem och kollade klart på de avsnitten jag hade på 90210, sen slocknade jag, lagom trött sådär!

I morse fattade jag verkligen ingenting när klockan ringde så jag försov mig. Härlig start! Men hann iallafall till skolan och den va pest och pina! Nej men seriöst, den här dagen orkar jag bara inte med. Sjukt jävla trött och as dåligt humör. Jag hatar verkligen vädret just nu, man blir så jävla trött och nere hela tiden.

Nu blir de andra avenyn sen sängen kan jag lova. Soft dag i morgon iallafall, börjar 9,35 och slutar runt 12,45

På lördag blir de nog romme med Kristoffer :D jag kommer skämma ut mig för alla som är där, så vill ni ha ett gott skratt, be there ;)

Bild från i lördags hos frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0