Helg - idol final!

Kollade på lucia i skolan i morse med sara. De va bättre förra året tycker ja, kanske för de va så några som kollade, ja vet inte. Tycker inte de känns om lucia heller så kan ju va en anledning också :p. Sen käkade vi gröt och satt vid kiosken tills vi började 12:10. Kollade lite på barnhemmet på spanskan, har velat se den och nu får vi de så de är ju bra. Dock är den ju på spanska men engelsk text iallafall :). Verkar bra hittills.

Slutade 35 minuter tidigare från gegrafin, skönt!
Då handlade jag lite, käpte räkor för 400 haha, blev lite mkt kanske..
Sen tjockade jag i mig en budapest bakelse och drack te framför datan, sjukt gott!

Åker till Pilar snart och har fika/lucia//idol kväll med tjejerna.
Undra vem som vinner, jag tror Kevin men tycker Alice är bättre :)
Den som lever får se, 

Fick sms från Frida, hon blir tydligen kvar över jul eftersom hon inte blivit brun. Men de tror jag så mkt ja vill på gumman ;D vet att hon är brunast!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0