helg

Veckorna går sjukt snabbt, för snabbt!

Nu i veckan har jag fått upp soffa och tv bord till lägenheten för nu är golvet inlagt. Åh så fint de kommer bli när allt är klart, längtar verkligen :). Igår köpte jag lite saker med pappa, inte till lägenheten dock men till mig: dansskor, pannband, två par handskar, skidglasögon, hudkräm och vitaminer :p. Och så bestämmde jag mig om jag har pengar kvar efter jag köpt klännig till nyår så ska jag köpa dom där skorna som jag la ut förut, men dom svarta isåfall tror jag. Blir västerås på söndag så då ser vi.

Gymmade igår, men va så trött så orkade inte så mycket. Sen lagade jag mat och pluggade lite spanska. Har prov idag, känns som de inte kommer gå så bra men jag hoppas. fast ja får hjärnsläpp på prov jämt och glömmer allt jag kan.

Ikväll ska jag bara ta de lugnt hemma själv. Orkar inte göra något alls nu för tiden. Men de är rätt skönt också. Ska laga lite mat också. Börjar inte förrän 12:10 idag, önska mig lycka till på provet (a).

Lyssnar på thevoice nu och lär fortsätta plugga.
På återseende ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0