Hemma

Började dagen med att historian va inställd, var väl skönt men drygt att man hade åkt till skolan. Satt i bibblan och läste tidningar tills engelskan började efter en och en halv timme. Där gjorde vi typ ingenting. Sen orkade jag inte va kvar och åkte hem. Känns som mitt huvud ska sprängas och snorar som fan, frächt värre. Orkar inte vara sjuk. Men bara jag blir frisk till sälen är jag glad.
Lagade lite mat till pappa och mig när jag kom hem och nu tänkte jag försöka skriva klart min ledare till historian sen plugga matte. Men skulle behöva rida. Och isåfall nu, om jag ska hinna ut innan det blir mörkt. Så sjukt tråkigt att rida i ridhuset jämt. Får se hur jag gör, men känns inte så lockande att ge sig ut i denna kyla när man mår skit.
På torsdag ska jag köpa julklappar har jag bestämmt. Kan nog hitta de mesta i sala så de är skönt. Men just när jag skrev de kom jag på att jag skulle köpt maddes julklapp igår när jag va i västerås. Jävla skit också!! Aja, så äre.
Köpte nån salva till min navel på apoteket idag, hoppas de blir bättre. Har så himmla ont.
Nu har jag klagat färdigt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0