i skolan

Har information och layout nu, men sitter mest på facebook. Är så jävla trött. Sen ska jag hem till kristoffer och plugga lite så åker jag med madde till västerås vid 5 och käkar på spicy, mums!

I lördags var jag som sagt till romme, med kristoffer och ludde och åkte snowboard. Jag trodde faktiskt att de skulle gå bättre än vad de gjorde, haha. Satt i backen mer än jag åkte om man säger så. Ah men de va väl en upplevelse, dock har jag sjukt ont i hela kroppen fortfarande :p.

Söndagen började med att jag va tvungen att fixa stallet innan västerås. Pappa brukar ju fixa de men han orkade väl inte kanske. Idag opereras han. Hoppas allt går bra :). Hittade bara en klänning i västerås. Hittar typ aldrig någonting längre. Roligaste va på bussen på väg hem så missade jag papperskorgen när ja skulle kasta min flaska, så den hamnade i trappen. Ja tänkte att ja skulle ta upp den sen men tänkte inte på att vi gick av sist. Så när en gubbe skulle gå av så snubblade han på den och ramlade och satte sig i trappen, hahah jag och Frida dog.  Nu är den jävlen i egypten, men hoppas hon får de jätte bra!

Skrev ihop historia arbetet på kvällen lite snabbt, de blev skit dåligt.
Idag har det varit en soft dag i skolan, skit kort historia, lunch och sen en film "don´t drink and drive", liten stund ekonomi och nu infa:n

Nu är det snart jul och jag har inte köpt ngt än, men vet nog de mesta ja ska köpa iallafall så de känns skönt.

nej nu slutar vi snart så lär sluta skriva,
tja1

Kommentarer
Postat av: Frida

Du menar Egypten va ? :D

2008-12-17 @ 14:25:52
Postat av: Anonym

jag menade de(a) haha. gick för fort bara :p..

2008-12-17 @ 20:27:55
URL: http://nninnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0