Jullov .. nästan

Mamma kom in 10 över 7 i morse och undrade varför jag sov. Jag fick panik och blev as arg och skrek "neeej, nu tänker ja inte gå till skolan", jag hade försovit mig. Bara för vi pratade om de i skolan häromdagen och jag sa att jag aldrig hade försovit mig, haha skumt. Vi skulle åka halv 8 och de skulle jag aldrig hunnit så jag gick upp och käkade frukost sen gick jag och la mig och sov till halv 11. Hur skönt som helst, hade kunnat sova hela dagen känndes de som.

Gick upp och fixade mig lite sen åkte jag med pappa in till stan, käkade lunch med kristoffer och sen gick jag på stan. Träffade Tina och Nicole där, trevligt :) Köpte lite julklappar och sen gick jag till www.hofverkstan.se  för att få ögonbrynen plockade.

Åkte hem  strax efter 3 och har kollat på top model för ett tag sen. Bara kyrkan i morgon så man kan säga att de nästan är jullov.

Jag känner mig lat, de enda jag gör är att sitta vid datan och äta. Nej skärpning, i morgon ska jag nog gymma.

Kommentarer
Postat av: SEX AND THE CITTY

Svar: American Apparel :)

2008-12-18 @ 18:38:28
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/
Postat av: Sweet life style

hjälp mig gärna att välja klänning till avslutningen imorgon :) tack på förhand! (:

2008-12-18 @ 21:00:26
URL: http://sweetlifestyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0