Lucia!

Igår va jag som sagt hemma hos Pilar. Alla tjejer från klassen va där och vi fikade en hel del, hur mätt som helst blev jag. Men de va jäkligt gott :D

Sen gick vi vidare till Niki´s farmor och farfar och där kollade vi på idol och fortsatte att äta, nu på chips och dip..
Spelade inte så stor roll för mig vem som vann faktiskt, va väl kul för Kevin .. eller nått!

Åkte hem vid 11. Trevlig kväll va de iallafall :) bilder på kairro.bilddagboken.se

Idag har jag spenderat hela dagen i stallet, känns de som.. Även fast jag kanske va där i 3 timmar. Mockade och fixade lite. Sen har jag varit duktig och städat mitt rum, de behövdes verkligen. Så skönt när man är klar. Rensat ut garderoben har jag också gjort.

Kom hem för ett tag sen, kollade på lucia. Tina va ju lucia och hon va jätte fin :) Måste vara superkul att vara de. Glad för hennes skull!

Sen käkade jag, mamma och pappa thaimat, huur gott som helst och handlade lite.
Ikväll blir jag hemma, kolla på tv och bara ta det lugnt.. Håller på att bli sjuk så kan ju behöva vila upp mig tills i morgon. Ont i halsen och helt tung i huvudet.
För i morgon är det ju dansuppvisning, jag är nervös :s så jävla sämst som jag är så borde jag ju vara de, haha!

Kollat lite klänningar och kjolar på www.stylebystars.com, men den kjolen ja ville ha fanns såklart bara i 38 :(, så i morgon blir det att prova klänningen i västerås, hoppas verkligen att den sitter bra. Annars vet jag inte vad jag ska ta mig till ..

Tina som lucia :)

___
___
___
___
Jag vill bara blunda för de, vill inte se, vill inte förstå
Vill låta de va, vill inte inse,
Varför just jag... du ... vi...
Vet inte vad jag ska göra. Det blir bara värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0