Nu är julen över ..

.. och det är ganska skönt, om jag får säga min mening. Tycker julen är lite väl överskattad.

Familjen åkte till farmor och farfar med mormor. Dom hade beställt julbord och det var riktigt gott.
Jag körde hela vägen till stockholm, de känndes väl sådär men kan bero på att jag var lite rädd för att de skulle va halt också. Var tydligen flera bilar som åkt av sa farfar.

Lite julklappsutdelning hade vi också, jag fick: locktång, pengar, presentkort på gina, orrefors skål med fat, brödrost, vattenkokare, kaffebryggare, underställ, almanacka med mitt namn på. 
Sen fick ja ju teorikursen av pappa innan.

Dagen innan julafton gick jag och madde och fikade, mysigt :) Sen så "bytte" vi julklappar. Jag hade glömt mina hemma (a), men av henne fick jag glitter från makeupstore och örhängen.

Idag va jag hemma hos Tina en sväng, bytte julklappar och spelade xbox som hon hade fått i julklapp. Jag fick mascara av henne (: 

I morse mockade jag ut hur mycket som helst hos hästarna, jobbigt men bra. Blev 6 kärror tror ja.
Ska äta black&white idag och sen ska vi ha lite ostbricka, mums.

Packade lite till sälen förut, nu längtar jag skapligt mycket. På lördag drar vi :D:D
Men är nervös för dagarna när jag ska ta mig upp och ner för backen haha.. Kommer inte sluta bra.

Nej nu orkar jag inte skriva mer. Får se om jag hinner i morgon, ska till västerås då.
Men blir nog någon uppdatering under veckan, för datan åker med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0