Uppdaterad

Jag har druckit  mängder av grönt te med honung, ätit tre vitlökskyftor och fyra förkylningstabletter och tagit slut på min nässpray.. det börjar iallafall kännas bättre. men blir hemma i morgon, än är jag inte frisk inte.

Mamma är snäll och hjälper mig lite med historian, jag fattar verkligen ingenting. Har gjort lite matte och det känns helt okej. Men jag tvivlar på ett VG ändå men hoppas kan man ju, ska försöka. Provet är på onsdag..

Förstår inte vad som hänt, förut va jag helt emot bloggarna och tyckte de va onödigt. Men nu är jag fast, eller vad man ska säga. Jag skriver hela tiden och läser massor av bloggar. Men de är kul, tar bara lite för mycket tid kanske.

Har kollat lite tävlingar, de börjar relativt tidigt iår. Synd att dom inte kommer vara så igång men jag hoppas att kunna tävla sista helgen i januari. Sen är det mängder av roliga tävlingar som väntar. Skulle vara en upplevelse att åka till öland första helgen i maj. Vi får se, vi får se.. Nu har dom ändrat reglerna så man får hoppa 1,30 med 5-åringarna. De är sjukt tycker jag. Som 4-åring får dom max gå 1m och sen ska dom på mindre än ett år hoppa 1,30. Vi får se hur långt jag och min bäbis kommer. Dem har också ändrat reglerna för kvalning till 1,40. Man måste ha två felfria rundor i 1,30. Så nu är inte jag och Turbo kvalade längre, de va ju synd för oss.

Nu tillbaka till matteboken.

Szkooby Doo.
Det finaste jag har,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0