Klockan?

Kollade nyss på klockan och undrade vart tiden tagit vägen? dagen tar slut så mycket tidigare när det blir mörkt så fort.
Hade hål i tusen år i skolan idag, fick ig på engelskaprovet (3p ifrån g), gick åt helvete på matte provet och fick en mandarin i ansiktet. Låter som min skoldag varit kanon va? Nej men så dålig har den faktiskt inte varit trots allt. 
 
Gick från skolan halv 3 ner på stan hem till Tina. Hon va sjuk stackaren :(. Fikade med henne och matte sen och så gick jag vidare mot nisses. Där va jag på teori i 2 timmar. Gick rätt fort trots allt. Var första gången ju så nu är det 7 gånger kvar tror jag, haha. Vill ha det där förbaskade körkortet NU. Pappa hämtade mig så åkte vi och köpte kebab.. Skapligt gott :). Pratade med Frida en stund efter de. Vi taggar för sälen till tusen..
I morgon ska jag byta julklapp med madde, undra vad de kan vara. Läs i morgon så får du veta ;).

Vi vill ha tröjor med ett namn på för alla som ska till sälen, men kommer inte på något.
Något förslag? :p

Pink-sober

Choklad med grädde är så gott !

Kommentarer
Postat av: www.jagarintesomdu.blogg.se

Sv: Tack :) Ja, han i Malmö och jag i Göteborg.

2008-12-17 @ 22:26:06
URL: http://jagarintesomdu.blogg.se/
Postat av: Fredrik *Frisören

mm riktigt gott!

2008-12-17 @ 23:02:08
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0