Helg..

Och det är alltid lika skönt när  fredagen kommer. Särskilt denna helg när jag bara har en läxa att göra annars bara ta de lugnt..
Var en kort skoldag, fick tillbaka geografi provet och de känndes bra när jag skrev de så trodde på Vg men fick G+, blev rätt besviken faktiskt :/. Men men, bara att ta nya tag.

Efter skolan gick jag till lägenheten och målade alla lister. Det var de tråkigaste jag varit med om, och färgen var verkligen inte på min sida. Kladdade son fan, haha!
Åkte och handlade med pappa sen och väl hemma ställde jag mig och lagade mat. Blev nån baconbiff, fläskfile, b-sås och pommes. Till efterätt blåbär/hallon paj :)

Innan idol hann jag kolla på ett avsnitt av gossip också, bäst är de! 
Egentligen tycker jag inte att idol är så bra men vill ändå kolla bara för att liksom.
Tror iaf Johan åker ut idag, dom andra är bättre. Håller på Alice tror jag eller han, Robin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0