Idag igen ..

Så himmla trött i morse, som vanligt då, haha!
Slutade 10 i 2, cyklade ner på stan och köpte örhängen och bytte foundationa som mamma köpte igår till rätt sort.
Sen cyklade jag vidare till gymmet och va där i typ en timme. Ska boka ny tid snart för att få ett annat träningsprogram, tycker de ja har nu börjar bli för lätt.

Seriös som jag är åkte jag till åkrahallen för att köpa lite mat., fiskpinnar och potatis :p
Men när jag kommer till bror min så va ju han hemma och de blev inge mat för han skulle ändå hem hit.

Så skönt med inget att plugga till så setat och läst en tidning och kollat på klänningar till nyår på internet. Men hittar verkligen ingenting :(. Eller jo de gör jag väl men vill att den ska vara helt perfekt. Så får se om man tar en tripp till stockholm innan istället. Lär ju bestämma mig, så jävla svårt att välja. Eller så köper jag nån på gina, hittat två fina.

Va ute och pussade på szkooby för ett tag sen, världens finaste häst. Jag älskar honom mest av allt!

Har kommit på några saker jag önskar mig i julklapp iallafall
*skidjacka + byxor, iof. kommer ja få de ändå men aah
*grejer till håret, typ torrschampo, inpackningar osv.
*smink, ögonskuggor bl.a.
* och sen vet jag inte om jag ska önska mig playstation eller inte, vet inte om de är värt och isåfall vilket skulle jag ha?! 2 eller 3. 3 är bättre men hur mycket dyrare som helst så jag vet inte hur jag ska göra.
*massa saker till lägenheten såklart :D
sen såklart pengar, presentkort och såntdär.

Nej nu ska jag fortsätta med mitt klänningbestyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0