1-april

Den här dagen har varit helt konstig, haha!
Började med engelska prov som gick skit som vanligt :p. Kan bero på att jag inte pluggat nåt också men ändå.
Sen satt jag och väntade på svenska, där analyserade (tror ja) vi en text, skit tråkigt!
Lunchen där lite saker som skulle redas ut gjordes :) När vi satt i d huset fick vi reda på att dom hittat skott i skolan och skogen, skolan va ju mordhotad. Gick en snabbis på matten, fick G på provet (y) sen lyssnade vi på information om hoten och dom sa att vi inte hade skola torsdag eller fredag.
Hämtade upp mamma innan jag åkte hem. Sen åkte jag och tvättade bilen, hahaha! Den blev inte ens ren :(.

Sen åkte jag och madde till västerås, Och jag hittar inte så madde får säga vägen. Problemet är att hon inte kan trafikskyltarna.
Vi skulle svänga höger mot bion och jag börjar svänga, men då upptäcker vi att man inte får åka åt de hållet . Jag får vända igen, haha. Sen snurrar vi runt nåra varv och bestämmer oss för att åka upp i parkeringshuset iallafall. De va så jävla läskigt, haha. När vi väl kommer upp blir de kö bakom oss. Jag säger till madde att kortet inte funkar, hon går ut och pratar med dom andra och jag försöker köra förbi bommen. Madde "hennes kort funkar inte" Nån tjej "men de är bara trycka på knappen" så trycker hon på knappen och biljetten kommer ut. Bortgjorda!

Sen va vi så hungriga så vi gick till spicy direkt och pratade om att jag skulle ta hål i naveln. Sen kommer jag på 20 i 7, shit dom stänger snart. Vi springer ut och skyndar oss dit. Dom stänger 6. Gick till två andra ställen också. "Vi åkte tidigare för naveln, men de ända vi tänkte på va mat". Gled runt lite istället och åkte till ikea. Kom först åt fel håll men sen hittade vi. Där köpte vi COLA på ikea rasturant. Smakade smält slush, så jävla äckligt. hahaha!
Åkte till dansen och där höll vi på att dö av skratt hela timmen. En i våran grupp va så jävla rolig.
Tråkigt att vi blev bjudna på louice fest som är samtidigt som frida, elin och julles :(. Men drar dit på efterfest iallafall :D.

Kommentarer
Postat av: nicolina

men har du hört att fridas och doms fest antagligen blir på torsdag istället?:)

2009-04-02 @ 17:06:00
URL: http://nicolinae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0