Påsklov!

Försov mig i morse, mamma kommer in halv 8 och säger att hon skulle åka. Men vafan :s, jag hade ställt klockan på 7 och skulle sjutsa henne. Men hade inte vaknat ,helt borta va ja. Körde henne iallafall, sen när jag kom hem blev de frukost och sen städade jag hur länge som helst. Hatar de, men de behövdes. Tvättat massa kläder också.
Sen kom hovslagaren, Turbo blev ömfotad så nu är han halt. Hoppas bara han blir bra till lördag, inge kul annars ju. Han va så fin på träningen så vill verkligen tävla.

Har väl inte gjort så mycket idag förutom att städa och fixa hästarna. Szkooby va galen när ja red ut som vanligt.
Jag är trött på att alla ser mig så jävla liten. När ja kom in på volvo och skulle byta ut lånebilen mot Kristoffers bil va de typ "vem fan är du, va snackar du om för bil, du kan väl inte ha körkort" så fick ja förklara att de va min brors bil och då fick ja nycklarna.

Nu dricker ja oboy och ska snart kolla på stockholm-arlanda. I morgon blir de bio och västerås med madde. Sen hem till frida på middag på kvällen. Någon gång därimellan ska jag hinna rida, fixa stallet och packa för tävlingen. Men de löser sig :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0