Allt annat än bra.

94 sidor kvar i en skittråkig engelska bok och ett antal sidor litteratur historia borde jag sätta fart med nu, men jag orkar inte de och de kommer inte bli gjort heller. Boken ska vara klar i morgon och provet är på onsdag.
Jag är på så jävla dåligt humör just nu och allt känns fel.

Räknat ut att de bara är 38 skoldagar kvar iallafall innan sommarlovet och de känns riktigt skönt!

Fest var det både torsdag och lördag. Frida Julle och Elin hade 18-års fest på frälsningsarmén och de va skapligt mycket folk. Drog dock hem tidigt för vi började lite för tidigt med förfest hemma hos olle. Men de va kul :) I lördags hade vi förfest hos mig, kom fler än vi räknat med och vi blev kvar lite för länge, för sen när vi skulle till väsby kungsgård så va festen redan slut, haha. Jag skulle in på hotellet men de va för fullt så va bara att åka hemåt. Men de kanske va tur de..
Nu längtar jag till valborg, men jag och madde tror att de kommer bli dåligt väder, haha här tänker man positivt. De skulle suga isåfall!

Nu ska jag tycka synd om mig själv bara för ja är så lat och gå och lägga mig väldigt tidigt!

JAG ORKAR INTE SKOLAN I MORGON!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0