Söndag

Tävlingen igår gick super, Turbo va sitt vanliga jag igen och vi kom 10a i 110 och vann 120! Va där till typ halv 9. Segt som fan. Szkooby gick mindre bra, va jätte spänd och tittig.

Fixade mig snabbt och drog till Frida, där alla sälen tjejerna va :). Satt där ett tag, runt 12 drog jag till hotellet och träffade marre och carro, sen kom pilar, sanna, frida och elin också. Blev en nykter kväll men de va rikigt kul ändå. På väg hem hade jag sjukt ont i fötterna, haha. Blev en kebabtallrik innan jag åkte hem.

Efter 4 timmars sömn gick jag upp och åkte till bilskolan. Satt där hela förmiddagen eftersom jag ska ta BE kort nu. Rätt segt men de behövs ju så.. Ska väl boka någon körlektion snart också.

Skulle bowlat idag med tjejerna men de va fullbokat, tråkigt :/. Så nu vet ja inte vad ja ska göra ikväll. Hade tänkt att gymma men är så jävla trött och mandy orkade inte heller så skippar de. Blir väl en sväng till lägenheten kanske. Måste förbi madde också.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0