Alla hjärtans dag..

.. och jag blir lika trött varje år, överskattat överskattat.
Men de tyckte ja ju om jul och alla andra högtider också, haha!


Klockan ringde kvart över 4 i morse och lagon trött traskade jag upp (30 min senare) och käkade frukost, lyckades t.o.m sätta tröjan åt fel håll för ja va så trött haha..
Åkte hemifrån halv 6 och sen va de tävling i Hamre med Turbo, 110 klassen va han lite låg och hoppade inte riktigt som han brukar, fick med sig en bom där. Så i 120 försökte ja rida riktigt ordentligt, för kanske glömde ja benen lite i förra klassen (?), de va en A:0a (tidshoppning) men jag gick in för en fin runda och tror ni inte han river samma hinder igen, som står på exakt samma plats eller, helt sjukt!! Då blev ja arg, men annars va han hur klockren som helst på alla hinder så riktigt synd. Mne trots allt första tävlingen fö året, så är nöjd

Fick reda på att träningen för Stina är inställd på tisdag, så pratade med henne och får åka hem till henne och träna  morgon istället med Szkooby. men först ska jag tävla en klass. Hoppade två skutt med Szkooby när ja kom hem å han va så fin, älskar honom mest i hela världen, Min fina bäbis! Hans kusin Fabiana som också är 5 (våran uppfödning) va och hoppade 110 klassen idag och nollade :)

Kvällen kommer spenderas hemma hos Frida med lite tjejer, mat, film och så. Mysigt :).
Skapligt stressad över proven nu, jag orkar inte plugga så de får gå som de går. Nu ska jag iallafall börja fixa mig.
Hoppas ni har haft en bra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0