Fredagen den 13:e ...

Sitter och äter på en tårtbit, känner mig riktigt nyttig eftersom ja käkade två chokladbollar i skolan innan jag åkte hem också. Men jag säger som madde, de är ju helg :D haha!

Det är tydligen fredagen den 13:e idag, fick reda på de på spanskan, hade ingen aning haha .. Eller tänkte inte på det rättare sagt, är inte så skrockfull av mig.

Egypten va underbart, om man bortser från alla som jobbade där och va skitdryga. Det var varmt varenda dag med med mina pigment så syns de inte precis, haha. Riktigt skönt att komma bort iallafall, tyvärr sopas väl bara problemen under mattan för ett tag. Red på dromedarer och körde gocart annars tog vi de mest lugnt och låg vid poolen eller havet.
Bilder som vanligt på http://kairro.bilddagboken.se

Nu är det riktigt mycket i skolan, känner att jag inte hänger med ordentligt. Och inte lär man hinna plugga i helgen heller, förutom tävlingen ska jag till Frida på lördag kväll. Laga mat och kolla på film med lite tjejer, trevligt :)

Äntligen tävling iallafall, ska bli kul :) 110,120 på lördagen och 120 på söndagen. Turbo var hur fin som helst på träningen i tisdags så hoppas de håller i sig.

Nu ska jag ut och rida och packa alla saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0