LOV!

Skönt att det är lov, i morgon är det tävling i Lurbo med Szkooby sen hem till Pilar på kvällen och fira henne med massa tjejer. Kommer nog bli jätte kul.

Dagen var ju skapligt skön, fitness på morgonen med kickbox men ja orkade inte ta i så mkt. Gick till lärkan och solade sen ner på stan för att möta Tina. Käkade lunch i gallerian, för goda mackor där :).
Hade en lektion där vi bara pratade med rektorn sen slutade vi. Och jag vet inte om jag kommer bli nöjd med mitt val jag gjorde till trean. Men tror jag kommer ta bort engelskan trots allt, även fast jag vill kommer de inte gå. Matte C, redovisning och beskattning blir det iallafall säkert.

Efter skolan gick jag och Felicia ner på stan och fikade. Blev en semla och varm choklad. Har tjatat om semlor hur länge som helst och nu äntligen fick ja en efterlängtad. Tog en sväng på stan sen också, jag köpte en fransklänning på hm och en kort tröja.

Skönt med lov nu, har nästan hela uppbokat redan dock.
Söndag Västerås, shoppa och spicy
Måndag Pluggdag?
Tisdag Träning och teori lektion
Onsdag Romme
Torsdag Västerås, övningsköra och shoppa
Fredag Fira Tina som fyller 18
Lördag Tävling i Björkvik med Szkooby
Söndag Tävling i Kumla med Turbo

Nu ska jag lägga mig och kolla klart på Let´s dance
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0