Segt..

Började gårdagen hemma hos Pilar med massa tjejer, mat och lekar. Fick dra därifrån tidigare än väntat dock, lite tråkigt.
Då drog vi vidare och va på alla möjliga ställen, berndtsson, lindströms, jens och nån annan. Kom hem vid 4 ungefär.
Vi blev färre och färre under hela tiden, från början typ 15 st men tillslut va de bara ja, fanny och lollo kvar..
De va en helt okej kväll iallafall, :)

I morse när jag vaknade mådde jag förvånansvärt bra, men nu börjar man känna av gårdagen. Allt går så segt, men ska väl sätta fart och börja städa snart tror jag.

Blev inge västerås men åker nog hem till Frida ikväll och kollar på nån film.
hejdå

Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

lust att bedöma min sång? :)

in på min blogg och lämna en kommentar!

2009-02-24 @ 01:35:54
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0