Alvedon fungerar inte!

Jag har haft ständig huvudvärk i tre dagar nu, men i morse var det värst, trodde jag skulle dö när jag gick upp. Så gick och la mig igen och sov ända till 12. Har sovit i princip 13 timmar inatt. Det börjar släppa lite nu men långt ifrån bra. Så typiskt att man ska må dåligt när man ska iväg. Packat de mesta men bara slängt ner allt så vet inte vad jag fått med mig riktigt, haha. Blir nog bra ändå.

Vi åker med tåget 16.59 till arlanda och bor på hotell inatt, i morgon bitti kl 6.55 flyger vi :).

Gårdagen var trevlig och rolig.
Kom till västerås halv 4, mötte Frida, Felicia och Sana på Gina. Kollade runt där men orkade inte prova något så köpte inget. Sen gick vi till spicy och käkade. Det var så jävla gott, mums!! Felicia och Sana åkte hem och jag och Frida gick och köpte godis till bion. Alla måste trott vi var dumma i huvet på ica, drygade som fan haha. Benjamin Buttons otroliga liv såg vi och den var riktigt bra. Lite sorglig och lite rolig, spännade och ibland lite seg eftersom den trots allt var 2,45 lång. Men kan bero på att mitt huvud höll på att sprängas hela tiden också.

Nu ska jag packa vidare, här kommer lite bilder som ja la in från kameran idag. hoppas ni får de bra här hemma i sverige ;).



I onsdags köpte jag klocka & solglasögon (ur och penn), ansiktrengöring och nattkräm (hudofriskvårdsverkstan).


Frida tyckte maten var för stark :p


Felicia :)


Frida innan bion.


Bilden tagen i torsdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0