Dåligt uppdaterad

Men detta kan bero på att de senaste dagarna har jag ägnat till att ladda upp bilder och skickat bilder till alla och överallt. Det är de som är de jobbigaste med att alltid ta så mycket kort. Att min dator är jordens segaste gör ju inte saken bättre.

Nej men jag har ju inte bara setat vid datorn såklart, den klarar sig ju bra själv när man väl skickat iväg de.
I söndags kom min lillkusin hit, har inte sett henne på år och dar. De va kul :)
Maria var här och longerade Skooby för första gången efter vilan också, man kan ju säga att han var lite smått galen. Longerade han igår också men då va han lugnare. Längtar tills han kommer igång ordentligt och vi får börja tävla igen.

En fika blev de med Felicia på johanssons igår också :) Sen gick vi en sväng på stan, köpte nagellacksborttagning, torr shampoo och ett par jätte mysiga strumpor och så present till mamma som fyller på torsdag.

Städning i rummet blev de i dag, de behövdes verkligen. Sen var vi och handlade lite mat som mamma lagar nu. Ikväll ska jag kolla på Mamma Mia, och jag vet att jag är seg för alla har redan sett den men nu ska jag iallafall göra de :) Bättre sent än aldrig.

Här är bild på alla tjejer som var i sälen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0