Egypten

Den 2:a Februari åker jag mamma och pappa till Egypten. Det kommer verkligen passande, hur skönt som helst.

Skolan idag gick relativt fort, men mycket ekonomi var det. Haha, roligaste innan infa:n. Lägger in bilder sen. Men skyltdockorna var ju skapligt heta, haha!! Pepparkakor fick vi ju av Ulla iallafall, bäst att fjäska in sig :D haha!

Efter skolan bokade vi resan sen blev de fika. Ja, jag älskar att fika. Någon som märkt de?
Ska snart traska ut till stallet, men orkar inte. Har ingen motivation nu när de är så mörkt och kallt ute.

I morgon kommer Maria hit och rider Skooby sen ska jag till körskolan på teori.

Jag bokade uppkörning igår, kom på att man inte ska säga de men aah på min 18-års dag kommer jag skriva teori 11:00 och köra upp 14:45. Börjar redan bli nervös. Hoppas jag klarade , annars är hela dagen förstörd haha.. Pappa och jag ska till västerås och köra lite i helgen tror ja, för de fanns bara tid där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0