Godnatt.

Jag har blivit så pigg av mig, de är jätte skönt. Har inte varit såhär pigg på jag vet inte hur länge. Känns som jag har massa energi, men ingenstans att göra av den. Att jag vill göra massa saker men vet inte vad och hinner inte med. Längtar tills jag blir frisk så man kan börja gymma igen, de ska bli så skönt. Sen börjar ju dansen på onsdag. Det blev dancehall iallafall, spännande att börja på nått nytt.

Skolan gick fort, har ju knappt börjat med något. Jag och Felicia höll i idrottslektionen och de gick riktigt bra faktiskt. Sen blir jag så irriterad att dom inte fattar att Fitness är ett ämne och idrott ett, nej dom har ju tagit all min frånvaro från både fitnessen och idrotten och räknat ut procente på bara idrottslektionerna. Klart som fan ja inte kommer upp till 70% då eftersom ja varit borta på fitnessen hur många gånger som helst. Nej i morgon ska jag gå och fixa dedär.

Efter skolan käkade ja lite snabbt sen kom Maria hit och red Skooby, det gick bra. Åkte in till stan och till apoteket för att hämta ut mina allergitabletter. Han hade mailat in nå annat också, mot infektioner. Jag fattade ingenting och stog som ett frågetecken där. Men jag ska nog ta ut de och se va de är, har ju ändå frikort så behöver inte betala något :).

Sen till körskolan, skulle boka halkkörning men de fick man ju tydligen inte, så måste göra de själv. Men bokade iallafall in två körlektioner, i morgon är första. Så va de teorilektion, Sara och Elin har också börjat. Det var ju lite mer folk den här gången kan man ju säga. Men något lärde man sig nog på två timmar.

Efter den kom pappa och hämtade mig så åkte vi och handlade lite mat till mig. Har ju fått igång kylskåpet i lägenheten nu. Så i morgon ska jag äta där. Haha, ser de som typ en as stor grej men vaddå..

Hoppas ni haft en bra dag.
Nu ska jag försöka somna, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0