Helgen

Slutade vid halv 3 i fredags,
Gick ner på stan och hem till Niki så hon kunde lägga in bilderna från sälen,
sen vidare och möta Tina för en fika. Det blev en kyckling baugette på johanssons, hur gott som helst.
Det var roligt att träffas eftersom de känndes som en evighet sen vi sågs.
Gick hem till henne sen och tog de lugnt bara. Eller tog de lugnt haha,  jag var på skratthumör och skrattade åt allt..

Vid halv 8 gick jag hem till Jonna, hon mötte mig med hunden. Började kolla på Let´s dance där sen gick vi vidare hem till Linn där Malin var, Pernilla kom också senare. Åkte hem runt 11, jag var så himmla trött. Slocknade direkt när jag kom hem. Trevlig dag och kväll va de iallafall :).
 
Igår longerade jag min bäbis på morgonen sen åkte jag in till stan och köpte färg och började måla. Målade hela dagen förutom när jag käkade kebab med Tina. Jag har glömt att ta före bilder i lägenheten, annars hade det varit kul att lägga in före/efter. Men jag tror de kommer bli bra iallafall, den är så mysig :). Bror fixade tv åt mig också, så jag fastnade väl där ett tag kanske. Sjukt hur man uppskattar saker mer när man inte haft de innan.
Åkte hem vid 9, då blev de att kolla på World Trade Center, den va riktigt bra tycker jag. De är så hemst så man kan inte fatta de. Lite chips och popcorn blev de ju såklart också, haha hej tjockis.

Idag reda jag Turbo på morgonen och han var busig eftersom de va första gången han fick galloppera ute efter vilan. Sen in till stan och fortsätta att måla. Tog slut på all färg så städade en hel del sen. Köper mer färg i veckan. Nu börjar de närma sig, åå så jag längtar!

Ikväll blir de bastu, ansiktsmask och hårinpackning. Sen ska jag försöka gå och lägga mig i någorlunda tid, har fått så svårt att somna tidigt på sistonde. Eller jag somnar alltid tidigt men förut kunde jag gå och lägga mig ännu tidigare.

Bästa saken vi bestämmde idag då, vi ska åka utomlands snart :D
Blir utomlands istället för Göteborg, och jag grinar inge för de .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0