Hemma ..

Blev hemma idag iallafall, lika bra!
Vaknade halv 7 av att Bernhad stog och ylade neranför min säng, inte så kul. Han slutade och började sen igen halv 8. Var väl hungrig kan jag tänka mig. Vid 9 gick jag upp och pluggade ekonomi fram till lunch, då åkte jag och pappa in till stan för att äta. Blev filé oscar på akropolis, gott :D.

Hem igen och rida Szkooby sen åkte vi tillbaka till stan och handlade lite saker. Hämtade mamma också.
Nu sitter jag och dricker te och kämpar med spanska läxan, spanska är verkligen de ämne ja hatar mest. Eller språk över huvudtaget. Men engelska kommer man ju iallafall ha nytta av.

Ikväll är det dans, åker med 7 tåget :).

Mamma brukar köpa lunch i västerås på en pasta resturang. Hon tycker de är så bra för där har dom mindre portioner eftersom hon äter så lite. Dem kallar portionerna för tjejportion och jag tycker de är dåligt. Som att alla tjejer äter lite liksom. Jag äter rätt mycket och hur kul skulle de vara för mig att komma dit och beställa en stor portion då när de finns en som heter "tjejportion". Ingenting att bry sig om egebtligen men jag tycker iallafall det är dåligt, dom borde tänkt lite längre. Sen klagar man på att det är sån utseende och smalhets fixering bland tjejer, men konstigt då?

Kommentarer
Postat av: jennifer

kom med förslag till min blogg, så kan du bli veckans Idéare ;-)

2009-01-29 @ 15:57:19
URL: http://metrobloggen.se/jennnifer
Postat av: Corr

haha nej har du också det? vi är fan lite säriga du och jag karro :D

2009-01-30 @ 08:30:20
URL: http://petriine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0