Körlektion

Den mesta tiden idag spenderades vid körskolan. Först körde jag 40 minuter och de gick bra, sen passade jag på att gå på teorin när ja ändå var där. Gick till lägenheten sen och gjorde en riktig gourmet middag i micron, haha!! Kollade på tv och sen kom pappa och hämtade mig. När jag kom hem kollade jag på satc som har börjat sändas från början igen. I morgon börjar jag vanlig tid men slutar tidigt igen, så skönt!

I morse när jag körde till skolan va de jätte halt så jag gled med bilen. Inte så mycket men de va ändå läskigt, haha.

De är sjukt så många som blir arbetslösa nu, skulle inte vilja vara anställd nu inte.
Under december 2008 varslades 18000st och under 2007, 2400st. Stor skillnad!

Nu ska jag snart sova,


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Du har en jättefin blogg!



mikaela

2009-01-16 @ 18:54:11
URL: http://mikaxoxo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0