Lördag :D

Nu sitter jag och har fixat klart mig för kvällen. Lockat håret för första gången, känns konstigt men orkar inte ta ur dom för de tog as lång tid ju haha.. Inte hunnit med mkt idag inte. Stallet från 10 till halv 2, ridit och mockat.

Åker om ett tag, ska förbi lägenheten och Tina innan jag åker till Jonna. Egentligen skulle jag fixat mig tillsammans med Frida men eftersom pappa jobbade så kom ja inte in till stan tidigare.
Tror de kommer bli lyckat ikväll, jag är iaf. taggad :)

Gårdagen vad trevlig, först middag med Tina, Matte och Jonsson. Kollade lite på let´s dance där sen cyklade ja till Mandy och var där resten av kvällen, käkade popcorn och tog massa fula bilder, haha!!

La in bilder från mobilen idag, så här kommern några.
Torsdagens fika, Lollo och Felicia.


Frida,a


Pilar och Sara


Merlin och Bernad på julafton


Nu måste jag leta efter mitt nagellim och om ja hittar de sätta på lösnaglarna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0