Nu är det inte långt kvar.

Snart åker jag till egypten, så skönt!
Nu ska jag börja packa lite sen rida Szkooby. Åker med tåget 3 till västerås, där ska jag möta Felicia och Frida, käka på scipy och gå på bio. Benjamin Buttons otroliga liv, hoppas den är bra :). 
Igår och idag har jag varit på träning för Svante Johansson, han var riktigt bra faktiskt! Fick mycket att tänka på och bra övningar. Men Turbo var ju jättefin som vanligt. På kvällen igår blev det mat och så också. Två bra dagar (y).

Inte uppdaterat på ett tag nu, inte haft tid eller lust.
Provet i Torsdags gick väl sådär, ingen aning vilket resultat det kommer bli faktiskt. Efter skolan gick jag till körskolan och körde lite, det gick faktiskt riktigt bra, förutom att jag körde för fort två gånger och kollade på en skidåkare som ramlade istället för på stoppskylten. Men men, sånt händer haha. Han tyckte jag skulle köra tre gånger till innan uppkörningen.

När jag var klar där tog jag en fika med Tina och Matte på johansson, kycklingbaugett med curry, det är så gott!
Gick runt på stan sen, och så tog jag och Tina en till fika på waynes. Haha vi är störda, men blev bara latte och choklad nu iaf. Följde med henne hem och satt där och drygade ett tag. Sen körde Kristoffer hem mig.

Jag har laddat ner massa avsnitt av 90210 men känns som ja inte kommer hinna kolla innan jag åker :(.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0