Stressad..

Jag vet inte varför men känns som jag aldrig har någon ordning längre och blir så jävla stressad av de.
Som idag, då skynade jag mig ner på stan efter fitnessen och stressade runt för att hitta något till helgen. De gjorde jag även om jag inte blev nöjd men iaf. Efter de hann jag precis äta lunch med pappa innan det var dags att åka till skolan.
Okej, de kanske inte va någon grej jag blev stressad över men förut hade jag jämt jätte gott om tid och behövde aldrig skynda mig. Äh jag vet inte,

Sen har jag lyckats boka två saker ikväll. Softa med mandy och äta middag/festa med Tina. Eftersom jag bestämmde med Mandy först och jag står fast vid det att den man bestämmt först med, det gör man. Så åker till Tina för att äta först sen vidare för att kolla på let´s dance med Mandy.. Det blir nog en kanonkväll. Undra vem som åker idag?

Stressad över skolan är jag också, jag pluggar aldrig. Hinner inte och orkar inte heller. Lär ta tag i det!
Framtiden är ännu värre, jag har ingen aning om vad jag vill göra efter gymnasiet och det är det nog inte många som vet men ändå, man brukar ju luta åt något håll iallafall.

Nej nu har jag nog klagat färdigt, lär ta en duscha och sen åka iväg.
Ha en bra helg!!


Kommentarer
Postat av: mandi

:))) jonna & camilla också i guess =)

2009-01-23 @ 17:47:50
URL: http://mandymandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0