Tillbaka till verkligheten

De sägs att tiden går fort när man har roligt..

Äh, de va lite segt att komma upp i morse och eftersom jag va så sjukt trött skrattade jag åt allt i skolan.
Men de va kul att träffa alla igen och trots allt var dagen inte så jobbig :). Ekonomi och matte, fick tillbaka provet och blev verkligen inte nöjd :(. Sen spanska där vi fått tillbaka våran gamla lärare, så skönt. Lunch och sen geografi. Jag orkade inte lyssa, fattar inte va han snackar om. 

Slutade klockan 2, då kom bror och hämtade mig så åkte vi ner på stan. Jag var på ansiktsbehandling, skönt! Jag somnade nästan för jag var så trött och de är så lugnt där. Skulle verkligen vilja åka till en spa anläggning, fatta skönt de skulle vara.

Sen blev de käk på akropolis med familjen, mamma fyllde ju år.
Såklart käkade jag lamm, de är så sjukt gott. Kom hem för ett tag sen.

Igår va jag i avesta hos nån fotgubbe. Ska få sulor så ja inte kliver snett, eller få och få. Dom kostar 1200 :o. Härligt att ja har fel på allt, haha! Men då kommer de blir bättre med mina knän och ryggen. Hur skönt som helst ju :).

I morgon skippar jag fitnessen. Drack 3 koppar te för att kunna sova igår eftersom ja har sån hosta och as ont i lungorna. Så de är nog bäst att jag tar de lungt.

Nu ska jag kolla om de är nått bra på tv, vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Anonym

svar : tackk :)

2009-01-08 @ 21:39:45
Postat av: Anonym

svar: tack :)

2009-01-08 @ 21:40:19
URL: http://fudddd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0