Trött torsdag

Började 8,15 i morse, och man kan väl inte säga att det blev mycket gjort idag. Jag hade ingen ork alls till de.
På lunchen ringde pappa och sa att vi va tvungna att fixa hästarna, drygt!
Så istället för att åka till gymmet fick jag åka hem och mocka sen in till stan igen för en fika. Det var Felicia, lollo, pilar, frida,a och sara, fanny kom lite senare också. Käkade en baugett med kyckling och curry och det var mums. Men med en varm choklad blev de lite för mkt, blev så mätt ja ja trodde ja skulle spy. Gick och kollade lite på stan med Felicia sen. Har ingen aning om vad jag ska ha på mig på lördag, hjälp ngn? Hoppas mitt munsår försvinner snart också, de gör så ont och är så jävla äckligt!

Cyklade sen till gymmet och det var riktigt skönt, men önskade jag hade orkat mer på löpbandet. Jag är så sjukt lat! När ja kom tillbaka somnade jag nästan på soffan men sen kom pappa och vi åkte hem. Gick ut till stallet och red skooby då, han va fin som vanligt. Nu sitter jag med nått riktigt gott, mixade hallon med kesella vanilj, huur gott som helst!

Igår började jag och madde på ragga, det var inte så kul som jag trodde men går kvar den här terminen och byter tillbaka till street nästa. Innan den gick jag lite i västerås och köpte bla. present till Jonna. På lördag blir det födelsedagsparty och jag är skapligt taggad.

Nu lär jag plugga spanska glosor och sen sova, är verkligen trött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0