Torsdag, fortfarande förkyld.

Fick ingenting gjort på ekonomin, han pratar bara en massa och det är i princip onödigt att gå på lektionerna. Ska ha prov om två veckor, känns ju sådär eftersom jag inte kan nånting av de vi håller på med.
Efter ekonomin hade vi matte, spanska och geografi där vi håller på med vulkaner.

Efter skolan handlade jag och pappa lite mat och hämtade upp mamma på stationen. Sen hem och fika och läsa vecko revyn. Lyckades iaf komma ut till stallet runt halv. Red Skooby och äntligen säger jag bara, första gången på 2 månader. En sväng på Turbo blev de också. Direkt när ja kom in lagade ja mat, wook och ris blev de och jag fattar inte att ja inte lär mig. Skulle köpa sötsur sås förut men då köpte ja sweet chili men så köpte jag ny och trodde jag köpt rätt så då öste man på massor och insåg ganska snart att de va samma bara i en annan burk. Jaja, nästa gång kanske jag tar rätt.

Nyss skrev jag klart mitt CV och käkade vitlöksbröd, mamma tyckte de va bra men skulle ändra några saker. Längtar faktiskt lite tills jag får gå ut och söka. Hoppas man hittar nått ställe bara.
_

Att vara så ovetande men ändå så inblandad..

Kommentarer
Postat av: Isabell

Hej!



Du har en jätte fin blogg:)



I min blogg skriver jag mycket om min konståkning, kompisar, skolan, pojkvän o.s.v. har ALLTID bilder i mina inlägg på mej eller mej och mina kompisar:) Finns inga bilder så har jag glömt kameran men det händer sällan=)

2009-01-16 @ 19:27:25
URL: http://konstakniiing.blogg.se/
Postat av: Johanna <3

vill du med tjäna pengar på din blogg?

i mitt senaste inlägg finns en sida där

du kan bli medlem och tjäna pengar bara

klicka på annonsen och bli medlem.



i december fick jag ut 1855 kronor så det

fungerar verkligen.



ALLA borde få tjäna pengar på sin blogg !

2009-01-17 @ 13:18:10
URL: http://jsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0