Mormors 80-årsdag

Gårdagen va trevlig, käkade oxfilé med potatisgratäng på grand verandan (?) och sen blev det prinsesstårta till efterrätt.
Jag hade satt på mig skorna jag skulle haft på nyår, det gör jag nog inte om. Jag hade så sjukt ont i fötterna, även fast jag totalt kanske gick 500m haha. Vi kom hem typ halv 12 och jag slocknade direkt.

Idag har jag varit i Avesta hos fotgubben, fick mina sulor och köpte träningsskor. Sen köpte jag ett par vinterskor också. När vi va klara där så åkte vi och kollade på lite bilar och kylskåp. Hittade ett side-by-side som jag gärna vill ha, bra pris också (y), vi får se.. Så stannade vi på jysk och handlade filtar och kuddar plus lite annat. Jag har ju fått in pappas säng i mitt rum eftersom han har ny så då ska jag göra den till en soffa istället.

Kom hem för inte så längesen. Inte så härligt väder, urs!! Ska väl ut och rida snart sen in till stan för att gå på teori. Efter den ska jag gymma och jag längtar, de ska bli så skönt. Ska nog springa en del eftersom ja har kanonskor för de nu ;).
Lär göra engelska läxan också :(

Blir trött på att få skit hela tiden! Ingen kommer någonsin få bestämma vad jag ska göra eller hur jag ska vara.
_


Det var godare än det ser ut.


Mormor och jag, grattis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0