Äckel returen!!!

Va nyss och slängde skräpet från festen på returen. De va de äckligaste jag gjort. Stog först och sorterade sen kom en kille som jobbade där och då frågade ja om ja va tvungen att sortera allt men de va bara att slänga allt på brännbart även fast de va glas sa han. Skönt de iallafall.

Sen när ja va klar stog ja och sprutade rengöringsmedel i hela bilen för de lukade så jävla illa, haha. han som jobbade där trodde nog ja va dum i huvet...

Haha, jag och elin tog bilen från skolan till willys, ganska lata :p

Käkar polly nu och tänker att ja och mandy ändå ska simma på söndag, haha! 
På lördag blire utgång. Skapligt taggad :D

Plugga som en dåre idag då, får skita i dansen. Är ändå så jävla förkyld. Ekonomi prov i morgon och matte och fitness på fredag. Igår hade jag historia prov, gick bättre än ja trott för ja kunde verkligen ingenting :p

Nej nu ska jag åka och hämta mamma, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0