Så va helgen slut ..

Borlänge i fredags va ingen höjdare. Först fick vi inte ut några biljetter till tåget men åkte gratis, skönt.
De va en kvart försenat till en början och när vi va i borlänge stog ett tåg i vägen så de typ blev en halvtimme till försenat. På stationen förföljde nåra läskiga killar oss, skumma va dom..
Vi kom fram till han som hade "festen" runt halv 10 tror ja.
"kom ni hit för de här?"
"bara så ni vet ska vi dra klockan 11 för då kommer mina föräldrar hem"

Inte så kul, hände inget mer sen utan vi gick hem till matte och började kolla på två filmer. Båda sög, allt sög och ja va trött på livet, haha!
Hemvägen är en historia i sig, de orkar ja inte ta här.

Efter ungefär 2 timmars sömn fixade jag hela stallet och va i lägenheten hela dagen. Kännde mig riktigt duktig, haha. Men sen va ja död på kvällen och somnade tidigt. Orkade verkligen inte hem till Lollo, men får gratta henne i morgon.

Idag har jag hämtat hö, beställt bänkskiva och ridit båda hästarna.
I morgon går jag bara på fitnessen sen tänkte jag spendera resten av dagen på körskolan.

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa, och så kan vi plaska lite i vattnet ;)

2009-03-09 @ 23:05:03
URL: http://mandymandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0