Söndag.

Att gå på ikea bakfull är inget att rekommendera. Det enda man tänker på är hur sköna sängarna ser ut och att man vill sätta sig i alla stolar man ser. Pappa trodde jag skulle spy på vägen dit, men så illa va de inte.

Började gårdagen med Mandy på stan, hämtade smörgåstårta och handlade lite saker. Sen till Annedal och fixa lite innan jag åkte hem igen för att locka håret. Halv 5 träffade jag killarna och madde vid annedal så fixade vi lite innan dom andra kom och käkade.

En helt okej kväll va de, men jag hade nog trott att de skulle bli roligare. De blev inte så mycket folk som ja trott men de va skönt. Nu ska jag inte ha fest på ett bra tag för det är så jävla jobbigt. Man kan inte slappna av alls eftersom man vet att man har ansvaret sen ska man upp tidigt och plocka upp andras äckliga fimpar och gamla burkar, kolla på spyor som gör att man mår ännu sämre och se vad som gick sönder under gårdagen.
Jag fick massa fina presenter och alla sjöng för mig vid maten :). Tack så jätte mycket!! Och tack till alla som sa grattis och kom överhuvudtaget.

Nu måste jag försöka ta tag i historian, prov på tisdag men jag skjuter nog upp det tills i morgon troligen. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0