Söndag

Åker till framor och farfar på middag idag :) Kan tyvärr inte köra för vi åker kristoffers bil :(
Vet inte om ja tyckte rätt låt vann igår, men så dålig va den faktiskt inte.
Säger som Frida, kul att testa nån ny typ av låt och se hur de går för den.

Är nervös för en del saker nu, så inte sovit så bra.
I morgon är det min 18-års dag och då kommer jag skriva teori kl. 11, sen har jag uppkörning 14,45.
Är jätte nervös för det här. Det känns som jag pluggat tillräckligt och som att jag kör ganska bra. Men jag kommer säkert få hjärnsläpp och inte kunna något. Är rädd att jag ska missa hastighetsskyltarna också, de brukar ja göra eheh ..
Ångrar att jag berättat för alla att jag ska göra de också, de ger ännu mer press.

Sen på lördag så ska jag ha födelsedagsfest, och hoppas på att det kommer bli jätte kul. Men kommer nog inte kunna slappna av. Tråkigt att man ska behöva va rädd att folk förstör och börjar bråka. Ingen som inte är bjuden får komma in iallafall. Får dom skylla sig sälva att dem gått dit. Men hoppas alla jag bjudit kommer :)

Dedär matteprovet orkar jag knappt vara nervös för, för jag vet va de kommer stå "IG" men klart man tänker på de med.

Nu lär jag börja sminka mig, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0