Torsdag

Dåligt med uppdatering just nu, inte haft nån lust att skriva. Börja tröttna lite på dehär.. men men.

Hade geografi prov idag och de gick skit dåligt! Verkligen missnöjd, kunde inte mkt alls.
Men de är bara att ta nya tag, om två veckor är det matte prov.

I morgon kommer jag spendera hela dagen på körskolan. Har bokat datatid från 10 till 12 och sen är det en riskutbildning från 12 till 4. Va där en timme idag och hade mycket fel så lär nog ligga i om jag ska få dedär körkortet nån gång. Kändes lustigt när jag sa till madde att de kanske är sista gången hennes pappa hämtar oss från dansen. Snart sitter vi där själva och åker. Kommer bli så skönt att kunna åka vart man vill när man vill..

I helgen ska jag lägga ner lite tid på lägenheten också, försöka få upp tapeterna och måla klart de sista.

Nu ropar mamma för de är mat, uppdaterar med sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0