Träning

Skolan gick ganska fort idag, men har varit trött. Vill bara ha lov nu! Men har engelska prov i morgon, de kommer inte gå bra eftersom de är hur många glosor som helst och jag inte börjat plugga.
Greger va nog full när han rättade ekonomi proven. Alla hade fel poäng. Tror de blev vg tillslut iallafall :D.

Nu har jag tryckt i mig några mackor och oboy och ska åka på träning om ett tag. Blir med Turbo idag, va längesen. Han kommer nog tycka de är kul. Drygt att de är sent bara. Kommer nog inte hem förrän typ halv 11.

Dannis och mickis frågade om jag ville med och bada på fredag ... i månsan. Dom är galna!!
_

I morgon försöker jag igen. tredje gången gillt, nu ska de blir bra hoppas jag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0