Mår mindre bra idag ..

Tävlade igår på rådmansö med Szkooby. Va felfri i första klassen men i andra hade vi 8fel.
Bilen gick sönder så Kristoffer fick komma med en annan bil så vi kunde åka hem, haha.

När ja kom hem började ja fixa mig och sen kom Pilar, Fudd, Marre och Sanna över och började förfesta. Innan de hade jag hunnit somna en stund, va så jäkla trött.
 Runt halv 11,11 drog vi ner till hotellet och de va inte mycket folk alls men de började komma vid 12 för de va väl många som kollade på fotboll kan jag tänka mig. Blev en lyckad kväll tycker ja. Gjorde inte av med allt för mycket pengar heller.

Käkade en sigges och sen drog vi hem. Så va första utgången avklarad.

Vaknade med lampan tänd i morse. Somnade nog ganska fort igår, haha. Så missade man en timme inatt, de sög ju. Men skönt att de går mot ljusare tider nu iallafall. Vill bara ha vår och sommar nu.

Blir nog inte så mycket gjort idag, har iallafall fixat klart i stallet och måste rida och plugga. Men de får bli om ett tag, för just nu orkar jag ingenting.

Är jämt så sugen på thaimat när jag är bakis, men åt de i förrgår så tror inte pappa är så sugen på att köpa de idag igen.
Ska kolla om de finns nått annat gott i kylen,.

Kommentarer
Postat av: pilllyy

tack för en rolig kväll :)

2009-03-30 @ 17:13:30
URL: http://pillyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0